luni, 9 mai 2011

biscuiti almost raw, inspirati de mamica lui Alex :)

Pentru ca am salivat astazi citind bunatatile Ralucai, dar inspectia in buzunarele camarii nu a scos la iveala toate ingredientele necesare ambelor retete, am improvizat pe marginea biscuitilor desert si iata ce a iesit:

Rasnita si-a adus aportul macinand:
-3 linguri fulgi de ovaz bio
-3 linguri seminte de susan
-cateva migdale
-2 linguri goji berries

Finele fainuri de mai sus au fost amestecate cu:
-2 lingurite de seminte de canepa
-2 linguri de seminte de chia hidratate
-8 curmale hidratate
-o lingurita de miere (la care puteam sa renunt pentru ca au iesit destul de dulci)
-un praf de scortisoara
-3 linguri faina de mei
-o lingura unt de cocos topit

Neavand deshidrator le-am pacalit sa intre in cuptorul adormit la 60 de grade din care le-am recuperat insa foarte repede (pentru ca auzeam enzimele strigand de mama focului - la propriu).
Foarte buni, si spre surprinderea mea, puiul a mancat doi fara sa clipeasca (care pui refuza in continuare alta forma de alimentare diferita de lapte matern, probabil ca stie el ce face)
Si promit, imi iau prafuri, pudre si fineturi si  inarmata cu ele ma incumet sa execut si biscuitii aperitiv.

4 comentarii:

  1. Cred ca voi fura reteta! Suna delicios! Pfff de ce nu m-am gandit la scortisoara? Mi-ai facut acum o pofta! :)))

    Multumesc mult :)

    RăspundețiȘtergere
  2. neaparat ii incerc si eu! multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. cu multa placere, sper sa iti placa, sunt aromati si sanatosi.

    RăspundețiȘtergere