luni, 2 mai 2011

adio voi cofetarii, va las!

Va las si plec fiindca am gasit bomboanele perfecte! Savuroase si sanatoase dar mai ales pline de nutrienti. De lins pe degete!
Pentru ca astazi de dimineata mi-a venit coletul cu goodies de la BioBunatati si pentru ca incontrolabil gandul imi statea numai la creme si dulceturi, am profitat cu folos de somnul Nataliei de la pranz pentru a invarti si mestesugi trei retete de bomboane raw, astfel:

Pentru primele am rasnit:
3 linguri de migdale
3 linguri de seminte de in
In robot am mixat prafurile magice de mai sus impreuna cu:
8 curmale hidratate
2 lingurite de pudra de roscove
1/4 avocado
o lingurita de miere
un praf de cuisoare
Am format bilute din amestec pe care le-am tavalit prin pudra de goji (goji berries macinate) si prin fulgi de cocos. Sunt solutia perfecta pentru dark chocolate junkies (like myself) si, bineinteles, se poate folosi cacao adevarata in loc de roscove, la noi au fost rationamente legate de varsta frageda si de nesomn.

A doua reteta este un cover dupa celebri bulgarasi ai Oliviei , cu unele modificari, am folosit caise hidratate in loc de miere. Gustul este acrisor, sprinten, de primavara.
Susan, coriandru si scortisoara macinate, amestecate apoi in robot cu fructele hidratate. Tavaleala prin fulgi de cocos.

Pentru a treia reteta am rasnit:
un pumn de caju
3 linguri de seminte de chia
Procesul de final este similar cu cel descris mai sus, am amestecat in robot pudrele impreuna cu:
2 lingurite de miere
praf de cuisoare si scortisoara
Rotocoalele gri le-am invartit prin pudra de roscove. Dupa gustul meu sunt cele mai interesante din suita celor trei.

Succesul a fost neasteptat si in tabara picilor, Natalia gustand din toate cu vadita placere, moscolindu-se pana la urechi.

Din poza rezulta cum cu sfiala si incordare dar cu neinfranata determinare doua boticuri mustacioase ataca bunatatile. Sunt satioase, asa ca se vor satura degraba.




5 comentarii:

  1. Foarte fain! Vom incerca. Desi n-am chia (o sa improvizez...)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa-ti placa! Cred ca merge inlocuita chia cu susan+in. Sau si mai bine cu seminte de canepa. Trebuie sa iasa bun :)

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai salvat ca de obicei cand sunt in pana de idei :). Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. MoniQ, ai un blog minunat! Si retetele, si cuvintele frumoase! Super super! Mersi ca m-ai gasit, ca sa pot acum sa te cunosc si eu pe tine! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu multa placere, Oana, ma bucur ca pot fi de folos ;)

    Raluca, te citesc de ceva vreme cu foarte multa placere si interes, doar ca pana de curand nu am avut starea necesara pentru a incepe si eu sa scriu. Iti multumesc frumos pentru cuvinte.

    RăspundețiȘtergere