luni, 11 iulie 2011

the talented mr. jon bongiovi

Daca s-ar fi aruncat aseara in multime ar fi fost devorat de viu, reinventand povestea lui Suskind cu un Grenouille tanar si frumos ca un zeu. Devorat din iubire de o multime care l-a asteptat si adorat in tacere aproape 30 de ani.
Ma intreb cum e, ce simte un rock star cu lumea intreaga asternuta in palme? Cum se simte iubirea de acolo de sus, cat de tare il inalta, pana unde? Sigur te reaseaza in alte granite, iti schimba structura sangelui inspre nemurire.
Pentru mine JBJ a fost tot ce am vrut eu sa-mi fie, neetichetabil dupa standardele uzuale, nedemodabil vreodata. Esenta vie si fierbinte de iubire.

Nu a cantat Blaze of Glory dar l-am iertat. Poate mai vine odata. Eu una deja am inceput sa-l astept.

2 comentarii:

  1. Ce fain l-ai descris! Sa stii ca privind inregistrari, cum canta multimea cu el, si eu m-am gandit, cu lacrimi de emotie in ochi, ce simte el cand vede asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca te poti hrani cu energia pozitiva a unei multimi mai bine decat din cele mai alese bucate. Multumesc pentru cuvinte Raluca :)

    RăspundețiȘtergere