sâmbătă, 30 aprilie 2011

budinca de quinoa cu lapte de mei si piure de capsuni


Bufnitele nu sunt ceea ce par, asa si acest blog, nu este unul exclusiv culinar. Dar, inspirata de Ina si cunoscand quinoa pentru virtutiile ei nutritive am invartit cu lingura in cratita aceasta budinca delicata, usoara si aparte, cu un gust fin.

Indrediente:

lapte de mei, preparat ca aici , trei cesti si jumatate (raportul apa/cereala sa fie 1/3-4) - cu mentiunea ca mierea am adaugat-o la final, dupa ce budinca s-a racit
quinoa, o ceasca
miere, 2-3 linguri, in functie de gust
goji berries rasinite, 1/3 ceasca
vanilie, scortisoara
capsuni blenduite

Laptele de mei se aduce la fierbere si se adauga quinoa foarte bine spalata. Se fierb impreuna 25-30 de minute, pana se ingroasa, apoi se lasa la racit. Cand e rece (sub 40C) se adauga mierea, goji si piureul de capsuni. Am gustat-o inainte de a-i adauga fructele, era destul de fada, dar mine imi plac gusturile puternice, oricum, fructele ii adauga prospetime si o fac interesanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu