luni, 10 iunie 2013

Won't you wrap the night/around me

Un Jay Gatsby mtv-zat si fabuloasa sa viata.
Colorat, intens, plin de sine in opulenta-i obraznica. Strident. Daisy a lui Carrey Mulligan infasurand si desfasurand intr-o pojghita de fragilitate delicioasa toata nehotararea lumii asteia, tot putregaiul. Diferita si mult mai bogata decat cadaverica Daisy a Miei Farrow, convingatoare in frangere, induiosatoare in declin. Dar DiCaprio nu. Nu poate fi Gatsby. Ramane Arnie si Toby si poate chiar si Jack, insa Gatsby il strange, il crispeaza, il aduce sa zambeasca Redfordian 40 de ani mai tarziu si cam atat.
Nu ma asteptam sa-mi placa, insa slabiciunea mea pentru cuplul debil Daisy/Gatsby mi-a inmuiat pana si urechile convingandu-le ca in douamiitreishpe e groovy jazzul retusat puternic cu hip-hop si chiar daca stiu ca o ecranizare dupa Fitzgerald e too much in 3D, mi-am intins totusi retina printre excesele curajoase ale unei epoci dupa care tanjesc ca si cum ar fi fost candva a mea.


2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. timpul asta care se invarteste fara noima mereu...dar da, am nevoie sa scriu. despre cate in luna si in stele.
      multumesc

      Ștergere