joi, 29 decembrie 2011

casa

2011 a fost un an tulburator. Am crescut si am dat inapoi de atatea ori. De ceva timp am respirat mai adanc si mult mai in tacere, pentru ca am asteptat. Am asteptat-o pe ea
sa vina la noi. E asa cum am visat-o, singura, calma, cu padure in spate, mirosind a viata. A alt fel de viata, pe care abia acum incep sa o recunosc. E cadoul meu de Craciun din leapsa Ralucai, cel mai dorit cadou.
A fost un an ciudat, intens, extrem. Un an in care am inceput sa scriu aici si pe care nu vreau sa-l sfarsesc fara sa va multumesc ca v-am cunoscut, pe toti si toate cele care ma cititi si pe care va citesc mereu, chiar daca uneori fara semne.
La multi ani.

22 de comentarii:

  1. La multi ani, ne bucuram pentru voi, sa o stapaniti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa o stapaniti sanatosi, e minunata! sper sa o gasim si noi pe a noastra!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos! ma bucur mult pentru voi, Moni! sa va bucurati de ea si sa fiti sanatosi!
    va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel mai frumos... sa va bucurati de ea! Ma bucur ca ne-am cunoscut(virtual, bineinteles) si ca pot sa te citesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Oooh, ma bucur tare mult pentru voi. Sa fiti sanatosi si sa adunati o gramada de amintiri frumoase in casuta din vis :*

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, MoniQ!

    S-o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea, ca-i tare frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani! Din povestile tale nu mi-o imaginam chiar atat de frumoasa! E minunata! De vis! Sa traiti in ea clipe minunate, sanatosi si fericiti!

    Ma bucur enorm ca te-am cunoscut! Iti multumesc ca mi-ai acordat onoarea sa vii la mine pe blog, ca sa ajung sa te cunosc! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Aplaud aici singura, de bucurie!!! E minunata!! E superba!! Va merita si o meritati! Sa traiti fericiti in ea, sa va dea amintiri magice!
    La multi ani frumosi si ma bucur enorm ca v-am cunoscut, fie si numai asa, virtual!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa va bucurati in ea, e un loc frumos! An Nou cu sanatate si frumusete si bunatate va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Va multumesc mult mult pentru cuvintele voastre si va imbratisez pe toate strans si cu drag tare! Sunt pe fuga si prea scurta in acest final de an, dar voi reveni cu povestea casei, ampla si aparte cum e ea.
    Sa aveti un an grozav, plin si vesel, si sa ne citim si in 2012 cu bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  11. cata liniste emana. mi-o inchipui inconjurata de verde, de aer proaspat si ff datoare de zen. sa va bucurati de ea pana la adanci si frumoase batraneti! la multi ani:)

    RăspundețiȘtergere
  12. ce frumusete!!
    moni sunt tare fericita pentru voi, e minunata!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani, MoniQ! E atat de serena casa...mi se pare ca ti se potriveste ca o manusa :). Sa aveti ani magnifici in noua casuta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Dragele mele, va imbratisez cu drag. La multi ani, un an grozav sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  15. Da, da, asa arata casa din nazuintele mele; cu padure in spate.. E superba, Moni! Sunt sigura ca va meritati una pe cealalta! Felicitari!

    Si-ti doresc un 2012 tot ciudat :), da` frumos!

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi si frumosi ani in casuta cea noua!
    cu drag mult!

    RăspundețiȘtergere
  17. Un an minunat si plin de nazdravanii frumoase va doresc si voua! Si multumiri pentru aprecieri, speram sa facem sarbatorile viitoare acasa, sunt inca multe de aranjat si rostuit acolo, dar, nu-i bai, important e ca suntem de-acum tarani. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Moni, cu intarziere dar LA MULTI ANI si multa dragoste in casuta voastra sa aveti! Raluca

    RăspundețiȘtergere
  19. Cu trei luni si mai bine in urma tu mi-ai prezis casuta, si ai descris exact ce am simtit cand am gasit-o. La multi ani si multumesc, Raluca.

    RăspundețiȘtergere
  20. sa va bucurati sanatosi de ea!
    si la multi ani!
    Luminita

    RăspundețiȘtergere
  21. Moni, numai prezicatoarea n-am fost pana acum :O) Sa va fie de bine si de piatra in toate sensurile. Raluca

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumim Luminita, un an minunat si voua!
    Raluca :)

    RăspundețiȘtergere