joi, 15 decembrie 2011

2 euro. 848. sms. pentru Bibi

In cele cinci zile scurse de la inceputul campaniei telefonice de strangere a banilor necesari operatiei de transplant de maduva a lui Bibi am citit mult prea multe mizerii. Scrise de oameni langa care daca se intampla sa mori probabil te gratuleaza cu un şut. Oameni de care nu ai cum sa te feresti pentru ca sunt peste tot, de la vecinul de bloc in maieu si pantaloni de pijama care isi tarsaie papucii de plastic in timp ce suge meticulos dintr-o masea pana la vanzatoarea acra permanentata proaspat. Pana la tanarul ambitios care isi face loc cu coatele, pana la demoazela parfumata care calca apasat si hotarat cu tocul cizmei fine in drumul corporatist spre afirmare. Si carora le urez traditional si cinic, dar fara urma de ipocrizie, pantec sterp de-a pururi.

Mama mea are 73 de ani, un telefon simplu, cu cartela si o pensie modesta, de care nu se plange. A dat sms pentru Bibi pana si-a consumat creditul initial. Apoi a reincarcat si a dat din nou sms, pana la o noua golire a cartelei. I s-a parut normal, firesc.
Atat.


SMS la 848 prin care se doneaza 2 euro.
La Romtelecom:
0 900 900 301- 10 euro/apel
0 900 900 303 – 3 euro/apel
0 900 900 305 – 5 euro/apel
*Nu se percepe TVA.
 

3 comentarii:

  1. tu-i numesti oameni pe astia, esti indulgenta, zau... eu am ales sa nu comentez despre ei si despre ce fac, pentru ca fix asta urmaresc. ii ignor si-mi vad cu nestramutare de telul de a-l salva pe Bibi.
    asta si jos palaria pentru mama ta!
    Luminita

    RăspundețiȘtergere
  2. ai dreptate, insa am simtit nevoia sa ma racoresc, desi m-am cenzurat intrucatva. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere