marți, 10 mai 2011

supa verde intens

Pentru ca ma impiedicam tot mai des in frigider de o tulpina de telina despre care stiu ca e foarte sanatoasa dar al carei gust imi displace absolut si pentru ca am intrat in febra gatitului (somebody stop me!) am pus in aplicare o idee de supa-smoothie extrem de verde. Foarte verde.
Calitatea ei de baza este simplitatea dar o declar castigatoare si pentru ca s-a luat la tranta cu telina cea rea (la gust) ascunzand-o subtil prin faldurile fustei sale aromate.

Intr-o oala plina cu apa care clocoteste am scufundat:
-jumatate de conopida
-tulpinile fibroase de la o capatana de brocoli
-doua cepe verzi
-jumatate de cartof dulce
Peste un timp, cand cele de mai sus erau aproape fierte, am adaugat si inflorescentele de la brocoli impreuna cu:
-putina sare de Atlantic
-cumin
-cimbru
-cateva rosii uscate la soare
Dupa terminarea procesului de fierbere am blenduit supa fara mila.
Separat am mixat in blender tulpina cea verde de telina impreuna cu o legatura de marar pana la stadiul de piure, amestecandu-l in supa abia dupa ce aceasta s-a racit considerabil.

I-am adaugat cateva cubulete de branza de oaie si am mancat doua portii. Natalia a strambat din nasuc, poate revine la sentimente mai bune spre seara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu