duminică, 29 ianuarie 2012

din alta viata

la trei ani mi-am astupat urechile cu nisip
am inventat o poveste (o femeie omorata in padure s-a ratacit de-un pom)
am hranit un pui de vrabie picat din cuib
l-am plans cand a murit
in ziua aia mama m-a adormit spunandu-mi sase pui si-o biata mama
am plans si mai tare
era august
marea se intindea printre noi ca o poveste cu ferestrele sparte

lumea noastra se spunea pe litere
fara graba
parintii mei erau inalti
pe cate varfuri nu m-as fi ridicat pana la ei
dar lasa, o sa fiu eu mare
si pietrele vor fi din ce in ce mai mici

pe degete
unghii violet
de scoici intoarse

pe-atunci pinguinii incepeau cu Apolodor
mama era tanara
limitele ei de sticla intreaga
inimile noastre se intindeau una dupa cealalta
si tremurau gasindu-se

printre noi tipau pescarusi uriasi
zilele se rostogoleau ametite ca un sirag rupt de margele

scriam acasa vederi albastre
salutaridelaneptun
sa fii sanatoasa bunico sa dai de mancare la pesti
cate putin (faramiteaz-o intre degete)
o sa-ti aducem agrafe de par si o palarie cu boruri mari
pana la pamant

viata salbatica si viguroasa colora pinguini in fata noastra



4 comentarii: